Pages

Sunday 18 December 2011

#SLOT #AKAKSIAL #SAMARENDANG #EPISODE 5

Bedul's Return.

Bedul: hah kau mazidah dodol...ape kau nak...nk jual dodol ke???menyampah plak aku tgk wajah kau ni...cakap pum pam pum pam..tp habuk pun taraaakkkk
(sound bedul tepat ke limpa mazidah...baguk dengan slumber menanda kawasan di kaki mazidah...)

mazidah: rilekk lah bedul...aku tahu kau marahkan aku kerana memperkotak katikkan taraf kehidupan dan pelajaran kau dulu...maafkan aku..

bedul: sadaapppp uu...eiii menyampah betul aku tgk ko ni...berambus!!!!! b.e.r.a.s s.i.a.m...berambusssssssssss!!!gambus betull kau ni
(herdik bedulll dengan istiqomah...baguk di sebelah mengepal2 tangan menunggu di fewitt bedul utk membaham mazidah)

azweena+milah: bedull...jgn marah2 mari kta tanya dulu ape dy nak...
(pujuk azweena dan milah serentak)

mazidah: benar...dengar dulu ape aku nak cakap...ehem2 test2 1,2,3...alif ba ta...terimalah lagu persembahan dr saya..."anak sedaraku di hina"..aaa



*pangggggg*
(mazidah di lempang baguk..menyampah benar baguk gayanya...ouhh yee mungkin baguk bengang kerana mazidah juga pernah menfitnah baguk..menyatakan kucing2 sekrang gemar melepak..mencuri dan menyalah gunakan dadah...hanya pendedahan utk memalukan..penyelesaian tarakkkk..itu yg baguk marah sgt kot)

baguk: haa ni makan dy...(dlm haty)

mazidah: phewww...pening seketika...

bedul: tuu baru baguk..kalau aku..seminggu kau sembelit tw...

milah: mazidah r u ok????
(milah membantu mengangkat samdul tablet mazidah..lalu trus on9 twiter nye dan mengupdate status kononnya tgh bersiap utk konsert di dhaka)

mazidah: im okey..ni aku dtg sini nak bg tw arun azik and mayat kari datang nak wat shooting filem ombak taik kat rumah kau ni bedul.

bedul+milah+azweena+baguk: haaaaa????

mazidah: ha'ah...dorg nk sewa...berapa kau nak cas???boleh ke x???

bedul: wait the menet..aku bincng...kak mil azweena come meeting..shhh jgn bg dy dgr...so mcm mana???

milah: akak ikot je..

azweena: terima je laa..kita cas banyak2...kita kan tengah pokai..boleh laa jd kayesss....

bedul: hmmm...

bersambung.....
so macam mana???terima atau x???dan berapa nak cas??


Pelakon : Mila Jirin sebagai Mila Bijirin, Azwan Ali sebagai Azweena Ali, Fasha Sandha sebagai Fashah Sendat, Eka Nabella sebagai Ikaan, Mazidul sebagai Mazidal Dodol dan Rozmey sebagai Rosmey.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

LinkWithin