Pages

Monday 19 December 2011

#SLOT #AKAKSIAL #SAMARENDANG #EPISOD 6

Bedul: hmmm..okeh aku terima tp dgn syarat...
(bedul menyatakan ketegasan smbil memejam2 mata lagak seorg pendita di gua tempurung)

mazidah: chantekkk...kau nyatakan hasrat..nt aku info kat produser n direktornye...aku nih pencacai je

azweena: yakkkk...pencacai rupanya..aku ingt tokey besar...membazir aku simpati kt kau td..phuiii...
(mazidah tertunduk malu...dulu dia selalu membuka aib org..kini dririnya teraib..hina sngguh...baguk pon pandang sbelah mata padanya)




bedul: dah2 jangan buat muka tapir kat sini..aku sepak kang menyesal menjadi manusia....nih dgr syaratnya...kak mil!!!!

milah: syarat yaaaang pertama - soundtrack filem itu aku "milah the tahi lalat" yang nyanyi...

bedul: azweenaa....next!!!!

azweena: syarat yaaang kedua...i nak blakon dlm filem tuuu...terutama scene2 hot di ranjang...auuwwww xsabar2...

bedul: dan syarat yang terakhir....hanya mayat kari yg boleh tdo di sini sepanjang shooting..yg lain pegi tdo sana balai raya..dannn 1 lg aku xnk tgk muka hina kau lg faham???? f.a.s.h.a.h faham!!!!

mazidah: *gulp* baik2...tp berapa sewa nya???

bedul: ahhh itu kau suruh produser dan direktor dtg bincang...ape kelas bincang dgn pencacai jahanam like u...ehh ehh
(bedul terumbang ambing di tarik baguk)

bedul: wet the menet..ada syarat tambahan...baguk mahukan awek2 siam mari..dpt yg parsi pon chantekk kata bliau...nanti ini kawasan dia jaga kalau syarat dia di tunaikan..kalau tidak dia akan buat kacau nanti time shooting..
(baguk tersengih2 gatal...milah pula sudah bersiap2 mahu menyambut kedatangan arun azik walaupon shooting hanya akn bermula minggu dpn)

azweena: eh mazidah..sape yee direktor dan produser filem ni???

bersambung...


Pelakon : Mila Jirin sebagai Mila Bijirin, Azwan Ali sebagai Azweena Ali, Fasha Sandha sebagai Fashah Sendat, Eka Nabella sebagai Ikaan, Mazidul sebagai Mazidah Dodol dan Rozmey sebagai Rosmey.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

LinkWithin