Pages

Wednesday 14 December 2011

#MALAYSIA #SLOT #AKAKSIAL #SAMARENDANG #EPISODE 1

Bedul's Return. 

Pelakon : Mila Jirin sebagai Mila Bijirin, Azwan Ali sebagai Azweena Ali Alagapas dan Bedul.
 

Bedul: kak mil...aku dh xde job...

milah: same lah...lepas cerekarepek kena gam gajah..aku expired
(luah milah pd bedul smbil menonton maharajaharamtaklawak)

bedul: rusmey xde kontek kau ??
(soal bedul smbil menggoreng kledek...rajin sungguh beliau)

milah: hmmm lepas dy xsetuju syarat kau letak utk kahwin dgn aku...bliau dah membawa diri
(jwb milah dgn frust lalu membaham semua keledek yg bedul goreng tatkala bedul ke belakang rumah sekejap)



milah: blurrppp...ahh kenyang...si fashah lak xde kontek kau???

bedul: ada...tp aku malas layan..aku dh tawar kaki dgn bliau...hoiii jahanam punya kakak bertahi lalat...kau habiskan keledek aku...kakak xkenang budi pekerti..masak malas...mencekik nombor 1
(marah bedul lalu menampar baguk yg cuba bermanja di kaki bliau)

milah: kah3 laa aku ingt kau xnak...dh kau tinggalkan aja...

bedul: blah lah kau...aku benci kau...

azweena: pheeewit ape kecoh2 ni...dr seremban boleh dgr suara korang...
(azweena alagapas tiba dengan membawa durian)

bedul:kau diam albapoki....aku tgh dukacita nih...kakakku yg jahanam lg busuk ini telah melukakan hati ku
(luah bedul sambil membelah durian dan melahap dgn gelojoh sekali)

azweena: alalalala sedih2 plak...

bedul: arrkkkk arkkkk too...longggg

bersambung.... dah knapa plak bedul ni?

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

LinkWithin