Pages

Monday 5 December 2011

#Malaysia #Cerekarepek #Artis #Episod 2


DISCLAIMER : Kalau orang mampu terima lawak jenaka Sepah, Johan menggunakan watak org2 terkenal, pakar motivasi dan lain2.. Kenapa tidak pada cerita bedul?

Pelakon : Mila Jirin sebagai Mila Bijirin, Azwan Ali sebagai Azweena Ali, Gambit Saifullah sebagai Gambus, Fasha Sandha sebagai Fashah Sendat, Rozmey sebagai Rosmey, Rody Kristal sebagai Rudy Pistal, Bedul, Rozita Che Wan sebagai Rojita Che Embong, Ika Nabella sebagai Ikaan, Ahmad Idham sebagai Ahmed Dehem, Tiz Zaqyah sebagai Tip Rukiah & Fauziah Gous sebagai Pojiah haus.

Azweena: bedul…bedul..ooooo bedul…bedul bedul bedul(sound effect gema gua)

bedul: hah kau azweena alagapas…ape hal dtg rumah aku mlm2 buta ni…aku nak nonton sinetron pon xsenang jahanam betol perangai kau ye
(jerit bedul dr atap smbil menggoreng telur dadar di kuali astrok)

azweena: eh situ ko duduk rupanya…aku ade cter hot lg sensasi ni…nk dgr x meh la turun..

bedul: ko nih alagapas betul…bile nak insap asyik mengumpat aje
(bebel bedul smbil cuba turun tp gagal kerana beliau lupa bagaimana bliau naik td)

azweena: alah ko mcm xknl aku…mulot puaka biasa laa
(azweena mengedik2 dgn kipas bakar sateynya)

bedul: hah ape cter yg sensasi sgt tuu…ce bg tw skit
(soal bedul sebaik saja berjaya turun dgn bantuan bomba dr balai bomba sungai siput)

azweena: nii….td aku pegi “kedai runcit mahal nak mampus pak rudi pistal”…huh jahanam btol nama kdai bliau sgt pjg…odw aku nk blik lepas beli ubat ketiak cap simple sitip…aku nampak kete kakak kau kat simpang…aku nampak bergoyang2 kau tau..aku ingtkan kete dy rosak ke…tgh ganti tayar ke…rupa2 nya….dy tgh dating2 comolot dgn rosmey…xsenonoh kan
(hasut azweena sambil menonong ke dapur bedul dan melahap nasi berlaukkan telur goreng bedul…siap tambah nasi lg…sgt jahanam perangai beliau)

bedul: apa???????(treeeengg…kamera close up tepat ke muka bedul menampakkan parut chiken pox bliau)….kak mil nih mmg xtau malu laa…abis tuu kau xmaki dorg hanjing kah alagapas????eh azweena alagapas..alagapas…mane plak pegi al bapoki nih…astaga……………… .(bedul menepuk dahi melihat azweena alagapas baekkk punya buat taik mata atas katil bedul siap keluar air liur basi sebaldi….jahanam sgt2 perangai beliau…)

bedul: rosmey….aku dendam dgn kau….berani kau rosakkan kakak aku yg mmg da sedia rosak..

bedul:awk jgn main2…saya serius..duarius..tigarius nih tahu tak!!!!!
(marah bedul sambil menghentak siku ke atas lutot jirannya yg kebetulan dtg menghantar kuih tepung talam)

fashah sendat:betul bucuk…sy nampak dgn mata kepala..tiak…limpa dan buku lali sy sendiri kak mila dan abg rozmey dating comolot2 kt wayang cte tamil
(fitnah fashah sambil membedal kuih tepung talam sehingga habis tanpa meninggalkan skit pon pada bedul yg sememang nya belum mkn dr minggu lepas)

 bedul:cisss..cisss dan ciss lg…xguna betol…eh eh wet the menet…hold on bebeh…mcm mana awk tw dorg dating dalam punggung wayang?????awk ada skali dlm tu ke????dgn sape????????gambus?????sh*t… .f**k…tooottt totttt(sensored)

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

LinkWithin